.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 تاریخچه مانتو از غرب تا شرق

شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که پوششی که امروزه ما به عنوان مانتو از آن استفاده می کنیم با پیراهن هایی که در کشور های اروپایی در اواخر قرن هفدهم و هجدهم میلادی با عنوان مانتو رایج شده بودند از لحاظ شکل ظاهری تفاوت های بسیاری دارند.

ممکن است فکر کنید استفاده از این نوع پوشش فقط در کشورهای اسلامی متداول است، اما حقیقت اینست که این واژه برای اولین بار به پیراهن های بلند و گشاد زنانه که در کشورهای اروپایی برای مجالس مهمانی طراحی و دوخته می شد، اطلاق شد.

رفته رفته تغییراتی در طراحی این نوع پوشش زنانه ایجاد شد که در نتیجه‎ی آن امروزه در این کشورها به رداهای بلند و گشادی که روی لباس های راحتی پوشیده می شوند، مانتو نامگذاری می شود.

خرید مانتو
فروشگاهی مدرن جهت خرید مانتو

در قرن هفدهم میلادی هدف از طراحی این نوع لباس این بود که بتوان برای کت و دامن های بلندی که از رایج‎ترین پوشش های زنانه بود، جایگزین مناسبی پیدا کرد.

آستین این نوع پیراهن ها تا آرنج بوده و سرآستین های چین دار بسیار زیبایی برای آنها طراحی می شد. پارچه ای متفاوت ومناسب با پارچه انتخاب شده برای قسمت دامن پیراهن در نظر گرفته می شد که به عنوان رودامنی روی دامن دوخته می‎شد.

قسمت جلوی رودامنی به سمت کناره ها جمع می شد تا دامن لباس نیز دیده شود. این نوع دامن ها معمولا بلند بوده وهنگام راه رفتن به صورت دنباله روی زمین کشیده می شد؛ به دلیل اینکه که راه رفتن با این نوع دامن اغلب مشکل بود، با گذر زمان تغییراتی در طراحی این نوع دامن ها صورت گرفت و پارچه های قلاب دوزی شده که به انتهای پایینی دامن وصل می شدند، جایگزین دامن های بلند دنباله دار شدند.

اواخر قرن هجدهم میلادی مانتو به عنوان یک پوشش متداول برای مکان های رسمی مورد استفاده قرار گرفت که برای اولین بار در دادگاه ها مورد استفاده قرار گرفت.

 

خرید مانتو
مدل مانتو پست مدرن

دلایل متفاوتی درباره این که چرا واژه مانتو به چنین لباس های بلند‎ی اطلاق شده است، وجود دارد که موافقان و مخالفان زیادی دارد. Montua نام مکانی در کشور ایتالیاست که از مراکز مهم تولید نوعی پارچه ابریشمی گران قیمت به حساب می‎آید که برای دوخت مانتوهای قدیمی از آن استفاده میکردند. خیلی ها بر این باورند که شاید انتخاب این نام برای این نوع پوشش زنانه برگرفته ازمحل تولید پارچه ای باشد که اولین بار برای دوخت مانتو از آن استفاده شده است؛ در حالی که گروهی دیگر بر این عقیده‎اند مانتو واژه ای فرانسوی است که از واژه فرانسوی Manteau به معنی کت گرفته شده است و جالب این که به همین دلیل در گذشته به خیاط های زنانه دوز، مانتودوز میگفتند.

خرید مانتو
فروشگاهی متفاوت جهت خرید مانتو

مانتو ( به فرانسوی manteau ) یا روپوش لباس گشادی است که روی لباس های دیگر پوشیده می شود. امروزه مانتو در ایران، کاربرد های اداری، فرهنگی، مذهبی و …دارد.

کاربردها

خرید مانتو
فروشگاهی مدرن جهت خرید مانتو

در ایران، مانتو به عنوان نوعی حجاب اسلامی برای زنان استفاده می شود. همچنین از گذشته های دور، در مدارس دخترانه مانتو به عنوان لباس یکدست دانش آموزان به کار می رفته و امروزه نیز به کار می رود. استفاده از انواع مانتو، در محل ها و مناسبت های گوناگون مرسوم است. بانوان شاغل در اداره های دولتی، مانتوی متفاوتی نسبت به بانوانی که کارفرمای خصوصی دارند به تن می کنند. همچنین امکان دارد مانتوهای میهمانی با مانتوی روزانه متفاوت باشد.

فرهنگ

با توجه به اینکه چادر حجاب برتر در ایران محسوب می شود، طرح چادر ملی مطرح شد و اعلام گردید که این چادر برای خانمهایی که از مانتو و چادر استفاده می کردند، طراحی شده و مناسب است. مسئولان اعلام کرده اند که چادرها و مانتوهای طراحی شده توسط آنان پوشش مناسبی برای زنان ایرانی است و می تواند الگوی پوشش ایرانی و اسلامی بانوان باشد. امروزه مانتوهایی با طراحی بر اساس لباس های سنتی اقوام مختلف مانند کرد و لر و بلوچ و با طرح تزئینی اشعاری از شعرای ایران با خط نستعلیق به بازار عرضه می شود.



:: موضوعات مرتبط: مدل مانتو , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

توضیح نفیسه روشن درباره مدل لباسش (طرح برج آزادی) +عکس

«نفیسه روشن» – بازیگر تلویزیون – گفت: ایران آثار تاریخی غنی و زیادی دارد، اما متأسفانه در برخی موارد به آن‌ها توجه نمی‌شود.

همسر نفیسه روشن مدل مانتو 95 مدل لباس جشن حافظ 95 تصاویر جشن حافظ بیوگرافی نفیسه روشن برج آزادی اینستاگرام نفیسه روشنمدل مانتو نفیسه روشن

یکی از هنرمندانی که به‌تازگی طرح لباسش مورد توجه قرار گرفته، «نفیسه روشن» بوده که لباسش با طرح برج آزادی جلب توجه کرده است. او ۱۶ مردادماه در برنامه «دورهمی» درباره‌ی دلیل پوشیدن این لباس و طراحی‌اش صحبت کرد.

او در پاسخ به پرسشی درباره لباسی که در جشن حافظ پوشیده بود، اظهار کرد: برج آزادی یکی از آثار ملی و معروف ایران است که باید نسبت به آن توجه بیشتری شود. به همین دلیل، من سعی کردم لباس خود را به‌عنوان یک نماد، در قالب پوشش اسلامی نشان دهم.

او با بیان این‌که بسیاری از اوقات به این آثار توجهی نمی‌شود، در حالی که ایران یکی از غنی‌ترین و کامل‌ترین کشورهای دنیا از نظر فرهنگ و آثار تاریخی است، گفت: دوست داشتم یکی از نشان‌های پایتخت کشورم را طراحی و بر تن کنم تا به همه نشان دهم که چه آثاری در کشور داریم.

همسر نفیسه روشن مدل مانتو 95 مدل لباس جشن حافظ 95 تصاویر جشن حافظ بیوگرافی نفیسه روشن برج آزادی اینستاگرام نفیسه روشن

روشن افزود: هر ایرانی که به جایی مانند فرانسه می‌رود، قطعا از موزه‌ی لوور دیدن می‌کند و من می‌خواستم به گردشگران خارجی‌ نشان دهم که وقتی به ایران می‌آیند می‌توانند از این برج به‌عنوان نماد پایتخت کهن ایران دیدن کنند.



:: موضوعات مرتبط: مدل مانتو , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

وقتی مردان هم ساپورت پوش میشوند +عکس

 

 

,مدل ساپورت,ساپورت مردانه,عکس ساپورت,اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها

مدل ساپورت,ساپورت مردانه,عکس ساپورت,ساپورت طرح دار,

موضوع ساپورت های مردانه از مدتی پیش با انتشار چند عکس در شبکه های اجتماعی جدی شد. در مطلب پیش رو قصد نداریم غر بزنیم که چرا برخی مردان _ البته اگر بشود گفت مردان _ از چنین پوشش چندش آوری استفاده می کنند یا خواهند کرد چراکه تکلیف آنها روشن است؛ اما می توان درباره این فاجعه به چند نکته اشاره کرد.

الف: ذات زنانه
ساپورت پوششی است که ذات زنانه دارد. البته  مردان در برخی از کشورها از این پوشش استفاده می کنند و مدل مردانه آن هم وجود دارد اما در همان کشورها هم استفاده کنندگان در اقلیت هستند و در هر مکانی از آن استفاده نمی کنند. البته بیشتر در مردان هم جنس باز چنین پوششی استفاده می شود. به هر حال ساپورت، ذات زنانه ای دارد و با وجود تلاش فراوان طراحان لباس برای طراحی مدل مردانه آن، باز هم ذات زنانه ساپورت از بین نرفته است. ساپورت مردانه به مثابه این است که لباس ویژه زنان را به مردان اطلاق کنیم. مانند دامن مردانه! البته در مناطقی از جهان مانند اسکاتلند دامن مردانه هم وجود دارد! پس اگر در آینده شنیدید که دامن، روسری، مقنعه، استریج و ... مردانه هم آمد نباید تعجب کنیم.
خیلی ها در همین ایران خودمان هستند که بنده مد و مدگرایی هستند و هر ذلتی را می پذیرند تا قواعد مد را رعایت کرده باشند. اینها مانند مانکن، لباسی را بر تن می کنند و عملا برای آن تبلیغ می کنند. البته ساپورت مردانه آن قدر ضایع است که با پوشیدن آن توسط مردان حتی در محافل شخصی و خانوادگی کسی از آن استقبال نکند اما اینکه بعضی ها برای اینکه از مد عقب نیفتند حاضرند در بعضی مواقع خفت بکشند، جالب است. نیست؟

 

ب: بلد نیستیم مد بسازیم
شاید زنان در هیچ کشوری مانند کشور ما اینقدر از ساپورت استفاده نمی کنند آن هم در این هوای سرد. بسیاری از دختران و زنان که در تابستان از این پوشش استفاده می کردند گرمی هوا را بهانه می کردند اما جالب این است که در هوای سرد این روزها هنوز استقبال ساپورت پوشان کم نشده است. در گزارش های گذشته به تفصیل در این مورد اشاره کرده ایم که دلیل عمده چنین استقبال هایی نبودن نهاد مسوولی است که برای فرهنگ و جوانان ما مدسازی کنند. گویا ما فقط در مدسازی پوشش بانوان خلا نداریم بلکه در مدسازی پوشش آقایان هم با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم. به عنوان مثال در چند سال اخیر تی شرت هایی که طرح ها و خطوط نستعلیق در آن نقش بسته بود با استقبال فراوان دختران و پسران مواجه شد اما در چند سال اخیر فقط همین یک نمونه وجود داشته که با فرهنگ ایرانی ما سازگار بوده و بعد از آن مسوولان مدسازی ما جوانان را با دنیای بی نهایت مد جهان تنها گذاشته اند.

 

 

,مدل ساپورت,ساپورت مردانه,عکس ساپورت,اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها

 

ج: ضرر تنگ پوشی
"از نظر سلامت جسم، در طراحی لباس باید آناتومی و فیزیولوژی قسمتی از بدن که لباس برای آن طراحی می شود، در نظر گرفته شود. این کار معمولاً در کارخانجاتی که لباس استاندارد تهیه می کنند صورت می گیرد. ولی قسمت اعظم تولید کنندگان پوشاک، فقط به سود خود می اندیشند و سلامت و بهداشت جسم مصرف کننده برای آنها اهمیتی ندارد. شلوارها بسیار تنگ و از مواد سفت ساخته می شوند، مصرف پارچه در این شلوارها حدود یک سوم کمتر است، و چون از جنس نا مرغوب تهیه می شوند، زود اصطحلاک پیدا کرده و مصرف کننده اقدام به تهیة شلوار جدید می نماید. اینگونه شلوارهای تنگ و فاق کوتاه جریان خون دستگاه تناسلی را بشدت مختل می کنند و در حالت نشسته این وضعیت بدتر می شود. ما هرگاه به فرض 15 دقیقه بر روی یک پای خود روی زمین بنشینیم موقع برخواستن از زمین یک حالتی به ما دست می دهد که اصطلاحاً به آن "خواب رفتگی" می گوئیم، ولی آن چیزی نیست جز قطع جریان خون عضو." اینها نظر نگارنده نیست بلکه نظر کارشناسی دکتر محمدرضا صفری نژاد، اورولوژیست است.
" پوشیدن لباس نامناسب در ناحیة دستگاه تناسلی سبب علائم خاصی نمی شود که فرد متوجه آن شود و در دراز مدت سبب آسیبهای می گردد که ممکن است غیر قابل برگشت باشند. علت اینکه بیضه ها خارج از بدن قرار دارند این است که برای عملکرد طبیعی، درجه حرارت آنها باید نیم درجه سانتی گراد از درجه حرارت بدن کمتر باشد. هر عاملی که باعث افزایش درجه حرارت بیضه ها گردد، سبب آسیب به فرایند تولید نطفة مردانه (اسپرم) توسط بیضه ها می شود.
ما هیچ کاری جز اطلاع رسانی نمی توانیم انجام دهیم اما مسوولان موضوع مد و فرهنگ مد را باید جدی بگیرند. جالب اینکه بعضی مواقع جشنواره و نمایشگاه های مد برپا می شود اما هیچ گاه به ثمر نمی رسند چون طراحان و فعالان این عرصه که عمدتا عضو بخش خصوصی هستند هیچ وقت حمایت نمی شوند و مسوولان، همان جشنواره و نمایشگاه ها را برای رزومه کاری خود کافی می دانند. بدانید تا وقتی خودمان تولیدکننده نباشیم باید سلیقه تولیدکنندگان مد آن طرف آب را بپذیریم.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

 انتخاب صحیح یک کیف زنانه می تواند در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم تاثیرگذار باشد. اما باید در انتخاب کیف کمی حساسیت به خرج دهید و سعی کنید از کیف مارک دار  با کیفیت عالی استفاده کنید تا خیالتان از بابت جنس کیفتان آسوده باشد. پزشکان ارتوپد می گویند:«بهترین کیف برای خانم ها کیفی است که خالی باشد!» این توصیه آنها برای این است که وزن کیف تنها عاملی نیست که می تواند به بدن شما آسیب برساند، بلکه کیفی با جنس نامرغوب هم عامل دیگری است. پس تا می توانید کیفی سبک تر و باکیفیت را حمل کنید. ایده آل ترین و بهترین ویژگی برای خرید کیف زنانه، انتخاب مارک خوب و دوم کوچک بودن آن با وزن کم است که داخل آن حداقل چیزها قرار داده شده و به دور شانه یا کمر بسته شود. شما با خرید کیف مارک دار و سایز مناسب اندامتان می توانید صدماتی که کیف های نامناسب به بدن تان وارد می کنند را به صفر برسانید. 
6 گام تا انتخاب و خرید کیف زنانه 
1- در چه مناسبتی می خواهید از آن کیف استفاده کنید؟ توجه داشته باشید که از این کیف می خواهید در محل کار و برای خریدهای روزانه بهره برید و یا می خواهید در مهمانی استفاده کنید؟چرا که کیف هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده است. 

2- بودجه خرید کیف را مشخص کنید از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدید آش می خورید! اما فراموش نکنید که کیفیت کیف های مارک را فدای خساست نکنید. 
3- چه رنگی را انتخاب می کنید؟ 



کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3687011

کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3687011



کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3685011

کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3685011

اگر قصد استفاده از این کیف در محل کار خود را دارید از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده نمایید. ولی اگر قصد استفاده از آن را در مهمانی دارید از رنگ های قرمز، صورتی و سیاه استفاده کنید چرا که این رنگ ها توجه را به خود جلب می کند. 
4- سایز مدنظرتان را انتخاب کنید اگر با خود لوازم زیادی حمل نمی کنید از کیف های پول کوچک استفاده کنید. البته شاید با توجه به حجم بدن خود نیاز به استفاده از کیف های بزرگ تر نیز داشته باشید. ولی جالب است بدانید که شرکت های برند، کیف های زنانه خود را طبق استاندارهای جهانی تولید می کنند، این نکته عامل دیگری است که از خرید کیف مارک دار احساس رضایت داشته باشید. 
5- به جنس کیف نیز توجه کنید همیشه از کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شدند توجه نداشته باشید، اگر قصد استفاده از کیف برای امور روزمره خود را دارید سعی کنید کیفی با مارک خوب خرید کنید تا ماندگاری زیادی برایتان داشته باشد و زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. 
6- برای خرید به فروشگاه اینترنتی سر بزنید امروزه حضور و خرید از فروشگاه جای خود را به فروشگاه اینترنتی داده است. وجود مشغله‏های کاری و ترافیک و... ایجاب می کند که خرید اینترنتی در چارت کارهای روزانه قرار گیرد. از این رو به فروشگاه های اینترنتی که کیف مارک دار اصل به فروش می رسانند سربزنید و درمورد کیف مورد نیازتان تحقیق و خرید کنید. 
در پایان به 10 برند برتر کیف را معرفی کنیم تا به راحتی خرید کیف زنانه مارک دار و انتخاب خوبی داشته باشید:

  1. بالنسیاگا(Balenciaga)
  2. بربری(Burberry)
  3. شنل(Chanel)
  4. کوچ(Coach)
  5. فندی(Fendi)
  6. گوچی(Gucci)
  7. هرمس(Hermes)
  8. جوسی کوتور(Juicy Couture)
  9. مارک جاکوبز(Marc Jacobs)
  10. پرادا(Prada)

  

چند نمونه از مدل کیف های زنانه ماک دار



کیف زنانه برشکا مدل 96011

کیف زنانه برشکا مدل 96011



کیف زنانه برشکا مدل 9622

کیف زنانه برشکا مدل 9622



کیف زنانه برشکا مدل 9609

کیف زنانه برشکا مدل 9609



کیف زنانه برشکا مدل 9608



:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

6 ماده غذایی عالی برای رسیدن به شکم شش تکه

بسیاری از ما آرزو داریم که شکم هایمان صاف و محکم باشد، یا به اصطلاح سیکس پک یا شش تکه باشد؛ هدفی که به نظر می رسد هرچه سن ما بالاتر می رود، کاری سخت تر می شود. ممکن است آگهی ها در مورد وسایل ورزشی یا مقالات مجلاتی که به شما وعده شکم شش تکه را «تنها در چند روز» می دهند، شما را وسوسه کنند برخلاف این جار و جنجال ها، ورزش دادن نقطه ای عضلات شکم به خلاصی از چربی های شکمی نمی انجامد.

تنها راه برای انجام دادن این کار این است که میزان کالری که می سوزانید، بیشتر از میزان کالری باشد که از طریق غذا دریافت می کنید. البته کارکردن با عضلات شکم هم جای خود را دارد، اما اگر می خواهید حداکثر سود را ببرید به تقویت مجموعه ای از عضلات تنه بدن بپردازید. ورزش های تقویت کننده تنه، وضعیت قرارگیری بدن را بهبود می بخشند و به این ترتیب ظاهر باریک اندام تری به شما می دهند. به علاوه تقویت عضلات تنه، می تواند کارآیی سایر اندام بدن را بالا ببرد و در نتیجه از آسیب بدنی جلوگیری کند.

حتی اگر به طور منظم و روزانه بر روی انجام تمرینات ورزشی سخت و دشوار کار می کنید، باید مقدار مواد مغذی که برای اینکار نیاز دارید را نیز به خوبی بررسی نمایید. یک غذای مناسب می تواند تمرینات ورزشی شما را بهبود ببخشد، عضلات بدن را بسازد و چربی های شکمی را آب نماید. در این میان مصرف غذاهای نادرست می تواند نتیجه تمرینات را برعکس کند. پس به خاطر داشته باشید که غذا نیز به اندازه تمرین ورزشی برای دستیابی به شکم شش تکه مهم است.

شکم شش تکه

مواد غذایی تاثیر به سزایی در ساخت شکم شش تکه دارند

مواد غذایی لازم برای داشتن شکم شش تکه :

ماست یونانی بخورید:

شکم شش تکه

ماست یونانی یک منبع عالی از کلسیم و پروبیوتیک هاست که هر دوی این موارد به تشکیل شکم شش تکه کمک فراوانی خواهد کرد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر که دارای پروبیوتیک است می تواند باعث از دست رفتن چربی های شکمی شود. از خوردن ماست طعم دار خودداری کنید.

پودر پروتئینی آب پنیر بخورید:

شکم شش تکه

این ماده نیز منبع عالی از آمینواسیدهایی زنجیره ای است که می تواند آسیب ناشی از تمرینات ورزشی را کمتر کند و بازیابی و بهبود عضلات را تسریع نماید. همچنین مطالعات انجام شده نشان می دهد افرادی که در رژیم غذایی خود از منابع پروتئینی استفاده می کنند بیشتر از سایرین چربی های شکمی را از دست داده و عضلات مورد نیاز بدن را می سازند. اگر به خاطر آلرژی از خوردن لبنیات و پروتئین محروم هستید، باید بدانید که پودر آب پنیر باعث ایجاد دردهای شکمی، نفخ یا گاز نمی شود.

از غلات سبوس دار استفاده کنید:

شکم شش تکه

کربوهیدارت های پیچیده به خصوص غلات سبوس دار،منبع عالی و ضروری برای دستیابی به اهداف تناسب اندام است. فیبر موجود در این نوع غلات، می تواند چربی شکمی را کاهش دهد و سطح هورمون هایی که از خوردن بیش از حد غذا جلوگیری می کنند را افزایش خواهد داد. مطالعات انجام شده نشان می دهد افرادی که همه غلات خود را از نوع سبوس دار انتخاب می کنند، چربی شکمی بیشتری از دست خواهند داد. شاید بتوان گفت برنج قهوه ای و نان سبوس دار از جمله مواردی است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. این مواد سرشار از فیبر است و می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

مصرف مارچوبه را فراموش نکنید:

شکم شش تکه

ساقه های سبز مارچوبه غنی از فیبر است. این گیاه سبز می تواند در درمان نفخ موثر باشد. همچنین به عنوان یک ادرار آور ملایم عمل می کند. مارچوبه خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد و به ماهیچه ها کمک می کند قوی تر شوند و از افزایش وزن مرتبط با التهاب نیز جلوگیری می کند. افرادی که در رژیم غذایی خود از سبزیجات استفاده نمی کنند چربی شکمی کمتری از دست خواهند داد.

بادام بخورید:

شکم شش تکه

علاوه بر اینکه بادام می تواند عملکرد دستگاه گوارشی را بهبود ببخشد، از بروز یبوست و نفخ نیز جلوگیری می کند. این ماده حاوی فیبرهای غیر قابل تخمیر است که برای افزایش سیری و ثبات سطح قند خون عالی است. مطالعات انجام شده در سال 2015 نشان می دهد که مصرف 30 الی 35 عدد بادام در روز به افراد کمک می کند چربی شکمی بیشتری از دست بدهند زیرا حاوی فیبر بیشتری نسبت به سایر آجیل هاست.

چای سبز را در رژیم غذایی خود بگنجانید:

شکم شش تکه

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان هاست و همین امر باعث شده یک ماده عالی برای سلامت بدن انسان باشد. کافئین و آنتی اکسیدان موجود در آن برای کاهش چربی های شکمی عالی است و می تواند تمرینات ورزشی شما را تکمیل کند. به عنوان مثال، در حالیکه کافئین، آدنوزین خستگی آور را مسدود می کند، آنتی اکسیدان موجود در آن نیز باعث افزایش مقدار اکسیژن در بدن شده و سوخت کافی را فراهم می کند. در نتیجه عملکرد تمرینات ورزشی شما بهبود می یابد. نوشیدن یک فنجان چای سبز قبل از انجام تمرینات ورزشی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

چیزهایی که برای داشتن شکم شش تکه نباید بخورید:

از مصرف چربی های هیدروژنه خودداری کنید:

شکم شش تکه

چربی های ترانس می تواند تلاش شما برای کاهش چربی های شکمی را به طور کلی نابود کند. چربی های هیدروژنه باعث ایجاد التهاب و افزایش چربی شکم می شود. اگرچه متخصصان همیشه تاکید کرده اند که استفاده از این چربی ها برای بدن مضر است اما هنوز هم افراد زیادی به مصرف چربی های هیدروژنه روی می آورند.

از خوردن غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید:

شکم شش تکه

بیشتر کالری افراد از مصرف غذاهای فرآوری شده وارد بدن می شود. هرچقدر افراد به خوردن موادی همچون چیپس، ساندویچ، شکلات و شیرینی و پیتزا روی بیاورند، احتمال ابتلا به چاقی نیز افزایش پیدا می کند. همانطور که می دانید کربوهیدرات های تصفیه شده باعث افزایش قند خون می شود و ذخیره سازی چربی را نیز افزایش می دهد.

از مصرف الکل خودداری کنید:

شکم شش تکه

مطالعات انجام شده نشان می دهد که نوشیدن الکل بر روی سلامت بدن تاثیرات منفی دارد. این ماده باعث افزایش چربی شکمی می شود و تمامی تلاش های شما برای داشتن یک شکم شش تکه را خراب خواهد کرد. تا جایی که می توانید از مصرف الکل و نوشیدنی های الکلی دوری کنید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1824
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

رازهای ست کردن شلوار جین با کفش

زمانی که قصد ست کردن کفش و شلواری را دارید باید به جنس و فرم شلوار دقت کنید. به عنوان مثال همه شما می دانید که نمی توان کفش کتونی را با شلوار پارچه ای رسمی ست کرد!! شلو.ار لی (جین) هم همینطور. پس برای دانستن اصول مهم انتخاب کفش ست شلوار جین ادامه مطلب را از دست ندهید.

راهنمایی ها

1)  به رنگ پارچه جین توجه کنید. هرچه پارچه جین رنگ تیره تری داشته باشد، شلوارهای جین شیک تر به نظر می رسند.

2) توجه داشته باشید که پارچه های جین پارچه های کلفت و سنگینی هستند، و باید با کفش هایی که وزن سنگینی دارند ست شوند مثلا، با کفش های چرمی.

ست شلوار جین

3) شلوارهایی که رنگ آبی تیره و یا سیاه دارند با کفشهای تابستانی چرمی و کفش های سبک مری جین می توانند برای یک مهمانی شب بسیار مناسب باشند.

4) پوتین یا کفش های راحتی را برای هوای سرد انتخاب کنید ، و سعی کنید برای شیک شدن جوراب ها را با کفش هماهنگ و ست کنید یا از ترکیب رنگی استفاده کنید که مکمل لباس های بالا تنه شما باشد تا بتوانید تضاد ایجاد کنید.

5) چکمه های کابوی و یا چکمه های زیر زانو را می توانید با شلوار های لی دم پا گشاد بپوشید. گشادی دم پای شلوار اجازه می دهد تا روی چکمه یا پوتین را به خوبی بپوشاند. گذاشتن شلوارهای جین تنگ داخل چکمه یا پوتین ظاهری خوبی ندارد و راحت نیستند.

6)از رنگ ها لذت ببرید. هر کفشی و با هر رنگی می تواند با شلوار لی ست شود. رنگ کفش خود را با رنگ لباس های بالاتنه خود و یا با نوع شلوار جین خود هماهنگ کنید.

7) راحت باشید. کفش های ورزشی مثل کفش های دو ، کفش های پیاده روی ، و کفشهای راحتی به دلیل جذبه ای که دارند بسیار مورد توجه قرارگرفته اند و به عنوان مکمل شلوارهای جین محسوب میشوند. نوع جوراب ها اختیاری است. ولی برای اینکه متعادل تر به نظر برسید آنها را با شلوارهای بلند بپوشید.

توصیه ها و هشدارها

وقتی کفش چرم شما در باران و یا در گل کثیف شده باشد اجازه دهید تا لکه های آب را هوا خشک کند و برای خشک کردن آنها از منابع گرمایی استفاده نکنید چون این کار باعث خشک شدن چرم و خراب شدن کفش خواهد



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی