.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
ژاپنی ها ، ژاپن
در این گزارش با چند رفتار خاص مردم ژاپن آشنا خواهید شد که در میان سایر ملل ممکن است بی ادبانه محسوب شوند،بعضی از این رفتارها واقعا غیرقابل قبول هستند.

 چند رفتار ژاپنی ها که بی ادبانه به نظر می رسند

اگر اهل گشت و گذار باشید و به کشورهای دیگر سفر کرده باشید، حتما متوجه تفاوت فرهنگی در کشورهای مختلف شده اید. تفاوتی که در زوایای گوناگون زندگی مردم دیده می شود؛ از نوع گویش و پوشش گرفته تا شیوه رفتار و کردار.
این تفاوت آن گونه است که گاهی شیوه معاشرت و رفتار مردم در کشوری خاص برای اهالی سایر مناطق عجیب و حتی غیرقابل قبول به نظر می رسد.ژاپنی ها

ژاپنی ها
 
در این گزارش با چند رفتار خاص مردم ژاپن آشنا خواهید شد که در میان سایر ملل ممکن است بی ادبانه محسوب شوند.
 
ژاپنی ها
 
غیر مستقیم حرفتان را بزنید و حاشیه بروید
 
ژاپنی ها به هیچ وجه دوست ندارند وارد چالش و درگیری شوند. به همین دلیل مشکلات را به طور مستقیم حل نمی کنند. آن ها برای بیان مشکل از رندانه ترین و پنهانی ترین روش ها استفاده می کنند. شما باید معنای نهفته در رفتار و گفتار یک ژاپنی را درک کنید. گاهی اوقات ژاپنی ها در ابراز نظرات خود مبالغه کرده و بزرگ نمایی می کنند. برای مثال اگر تسلّط شما به زبان ژاپنی در حد متوسط باشد، یک ژاپنی طوری نشان می دهد که گویی شما استاد مسلّم زبان ژاپنی هستید. البته این رفتار به معنای آن نیست که فرد ژاپنی شما را مسخره می کند، بلکه این کار فقط برای رعایت ادب است. همین ویژگی باعث چالش های فرهنگی فراوانی می شود. در حالی که طفره رفتن و غیر مستقیم به امور پرداختن امر نامطلوبی در بیشتر کشورهای دنیا به شمار می رود.
 
ژاپنی ها
 
قطع کردن صحبت دیگران
 
وقتی با یک ژاپنی صحبت می کنید اغلب در وسط حرف هایتان واژه هایی همچون Eh و یا Souka به معنای (می فهمم) یا (می بینم) و یا Hontouin به معنای (واقعا) را می شنوید. در حالیکه قطع کردن حرف دیگران در سایر فرهنگ ها ناخوشایند است. اما در ژاپن کاربرد این کلمات به معنای توجه کامل به حرف های گوینده است و به این معنا است که شنونده تمایل زیادی به شنیدن بقیه حرف ها هم دارد.
 
ژاپنی ها
 
باز نگه داشتن در برای دیگران ممنوع
 
در ژاپن به ندرت پیش میآید که فردی در را نگه دارد تا بقیه عبور کنند. در ژاپن چنین چیزی وجود ندارد که مردها در را برای خانم ها نگه دارند. البته این به معنای بی ادب بودن نیست، از نظر ژاپنی ها در را برای عبور دیگران باز کردن هیچ ارتباطی به جنتلمن بودن فرد مورد نظر ندارد.
 
ژاپنی ها
 
انعام دادن یک نوع توهین است
 
سیستم انعام دادن در ژاپن وجود ندارد، زیرا این کار مشتری و خدمات رسانان را به یک اندازه معذّب و آزرده می کند. بدون انعام احساس مساوات و برابری میان دو طرف معامله بیشتر است و مردم در این حالت احساس راحتی بیشتری دارند و بازدهی کار نیز افزایش می یابد. به همین دلیل گفته میشود ژاپن در زمینه ارائه خدمات از بهترین ها در جهان به شمار می رود.
 
ژاپنی ها
تشکر از سر آشپز با هورت کشیدن غذا
 
وقتی یک ژاپنی نودل (رامن، سوبا، و یا أدون) میخورد باید حتما صدای هورت کشیدن غذا به گوش برسد، زیرا این کار نوعی احترام گذاشتن به سرآشپز و کسی است که غذا را آماده کرده است، این حرکت به معنای، من از غذا راضی هستم می باشد و یک رفتار کاملا طبیعی در میان ژاپنی ها به شمار می رود، البته عادت کردن به این امر برای خارجی ها کمی مشکل است. ژاپنی ها می گویند وقتی غذا را هورت می کشند و با صدای بلند میخورند مزه ی آن را بهتر احساس می کنند.
 
ژاپنی ها
 
هل دادن مردم برای ورود و خروج به داخل واگن های مترو
 
بعضی وقتها ازدحام زیادی در متروهای توکیو به چشم میخورد، آنقدر شلوغ می شود که دیگر نمیتوانی برای هربار که کسی را برای ورود یا خروج هل می دهی، عذر خواهی کنی.
 
ژاپنی ها
 
فریاد زدن در رستوران
 
وقتی درخواستی از پیشخدمت دارید و میخواهید که به سر میزتان بیاید چه کار می کنید؟ در ژاپن میتوانید با صدای بلند فریاد بکشید و بگویید Sumimasen، به معنای ببخشید، در این وقت است که پیشخدمت در سریع ترین زمان ممکن خودش را سر میز شما می رساند و چنین تصویری در ژاپن اصلا عجیب نیست.
 

ژاپنی ها



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: رفتارهای بی ادبانه و عجیب ژاپنی ها ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 26 فروردين 1396
.
 

گلچینی از عکس های خنده دار و دیدنی ایرانی و خارجی

گویی سوژه ها و سوتی های اینترنت ی که توسط افراد تیزبین شکار می شوند تمای ندارند چراکه روز به روز با تنوع بیشتری شاهد این سوتی ها هستیم در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا گلچینی از جدیدترین عکس ها و سوژه های داغ خنده دار و جالب در مکان ها و موقعیت های مختلف را در سری شصت و چهارم از دیدنی های سایت حصارخروان تماشا کنید.عکس های خنده دار

عکس های خنده دار

سوژه های بامزه و خنده دار

عکس های خنده دار
عکس های طنز
عکس های خنده دار
عکس های تلگرام
عکس های خنده دار
عکس خنده دار
عکس های خنده دار
سوژه خنده دار
عکس های خنده دار
عکس های خنده دار تلگرامی
عکس های خنده دار
عکس با مزه
عکس های خنده دار
عکس های بامزه
عکس های خنده دار
سوتی های جالب و خنده دار
عکس های خنده دار
سوژه های خنده دار
عکس های خنده دار
سوژه خنده دار
عکس های خنده دار
عکس های طنز
عکس های خنده دار



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 26 فروردين 1396
.
 

موجودی شبیه مارمولک روی مریخ نورد ناسا

 وب سایت ufosightingsdaily.com با انتشار تصاویری مربوط به خبر دیده شدن موجودی شبیه مارمولک روی سفینه مریخ نورد ناسا بار دیگر نظریه حیات در سیارات دیگر را سرزبان ها انداخت.مارمولک مریخ

مارمولک مریخ

مارمولک مریخ

عکس مارمولک ایستاده روی مریخ نورد ناسا

در این مقاله عنوان شده است که تصاویر ارسالی نشان می دهد که موجودی شبیه مارمولک یا سوسمار کوچک روی مریخ نوردی که درماه مارس 2017 به این سیاره ارسال شده دیده می شود.

این در حد یک نظریه است که برخی می گویند این موجود شباهت هایی به دایناسورها دارد.

نویسنده این گزارش با انتشار تصاویر مختلف از همان زمان و مکان میگوید:عکس هایی که در حدود 10 دقیقه قبل و بعد از شکار این تصویر گرفته شده اند به نوعی حرکت این موجود را نشان می دهد و به نظر من این تصاویر وجود موجودات فضایی و زندگی در سیارات دیگر را 100 درصد به یقین نزدیک می کند.

مارمولک مریخ

عکس مارمولک مریخی یا موجود خیالی فضایی! 

به گزارش اکسپرس یکی از مریخ شناسان به نام "وارینگ" این موضوع را کاملا رد کرده است و تصاوی را دلیل محکمی برای واقعیت ماجرا نمی داند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مارمولکی از نسل دایناسورها در مریخ!! + عکس ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 26 فروردين 1396
.
 

این مرد بیشترین تعداد رکوردهای گینس را دارد

این مرد بیشترین تعداد رکوردهای گینس را به نام خود ثبت کرده است. آشریتا فرمن شهروندی اهل نیویورک و مردی با روحیه، تعداد زیادی از رکوردهای گینس را به نام خود ثبت کرده و یکی از همین رکوردها، داشتن بیشترین تعداد رکورد گینس است.

اولین رکورد جال فرمن در گینس 27 هزار پرش درجا بود که همین مسئله به او روحیه ای داد تا او بتواند با سفر به نقاط مختلف کره زمین رکوردهایی را مانند بشترین دراز و نشست در برج ایفل فرانسه، بشترین غلت رو به جلو در پل ریورز راید و یا سریع ترین سواری روی توپ کانگورو آن هم روی دیوار چین، به نام خود ثبت کند.

 رکوردهای گینس

رکوردهای گینس
رکوردهای گینس

آشریتا فورمن رکوردار گینس

 

تصویری که می بینید مربوط به ثبت رکورد فرمن در استون هنج، مکانی تاریخی در انگلستان است. وی در این مکان با ایستادن روی توپ سوییسی به مدت 2 ساعت و 16 دقیقه و 2 ثانیه توانست رکورد دیگری را در 22 جولای 2003 بزند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیشترین تعداد رکوردهای گینس متعلق به کیست؟ ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 26 فروردين 1396
.
 

 

عارف لرستانی بازیگر طنز کشورمان درگذشت

عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را با آثار مهران مدیری میشناسیم در سن ٤٥ سالگی درگذشت.عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به دلیل ایست قلبی در خواب درگذشت.

سپند امیرسلیمانی در این رابطه گفت:متاسفانه این خبر درست است و همه در شوک هستیم. این خبر را از همسر این بازیگر جویا شدیم که متاسفانه خبر درگذشت این بازیگر صحت دارد.

عارف لرستانی متولد 15 بهمن 1350 در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد.

عارف لرستانی

عارف لرستانی به دیار باقی شتافت



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عارف لرستانی ، علت مرگ عارف لرستانی چه بود؟ ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 505
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sayeh
ت : شنبه 26 فروردين 1396
.

 

 

آرایش و نقاشی روی صورت برای ایجاد خطای دید 

“دین یون” هنرمند با استفاده از آرایش و آبرنگ چهره خود را به گونه ای طراحی کرده است که بیننده را در دوراهی توهم و واقعیت قرار می دهد. نقاشی هایی که این دانشجوی هنر 22 ساله روی دست، گردن و صورت خود کشیده است بسیار فریب دهنده، گیج کننده و زیبا هستند.خطای دید

خطای دید

بیشتر نقاشی های او چشم ها و موها که بر روی دست خود به تصویر کشیده است را برجسته نشان می دهد. به طوری که اگر دست های نقاشی شده اش را روی صورت قرار دهد به سختی می توان اعضای واقعی او را از نقاشی ها تشخیص داد. علاوه بر اعضای صورت تصاویری از اشیاء و طبیعت نیز طراحی کرده است که تشخیص آن در واقعیت کمی مشکل است.

 تصاویر مدل آرایش چهره برای ایجاد خطای دید

خطای دید

خطای دید آرایش چهره

 

خطای دید آرایش چهره

خلاقیت دختری در ایجاد خطای دید آرایش چهره

 

خطای دید آرایش چهره

مدل خطای دید آرایش چهره

 

خطای دید آرایش چهره

خطای دید آرایش چهره سه بعدی

 

خطای دید آرایش چهره

خطای دید آرایش و نقاشی روی چهره

خطای دید آرایش چهره

خطای دید آرایش چهره های دیوانه کننده



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: خطای دید آرایش های چهره + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 25 فروردين 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی