.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

/



:: موضوعات مرتبط: , بهاره کیان افشار , ,
:: برچسب‌ها: تاتر , بهاره , کیان , افشار ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 28 تير 1398
.

4 عکس از شبنم قلی خانی در فیلم سینمایی بزرگراه

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: , شبنم قلی خانی , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , بزرگراه , شبنم_قلی_خانی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.
ارتش سری ، فیلم ارتش سری
ارتش سری پیمان قاسم خانی با ریحانه پارسا ، سام درخشانی ، پژمان جمشیدی و حامد کمیلی به راه افتاد.
 
 
بازیگران ارتش سری معرفی شدند

پیمان قاسم خانی در دومین تجربه کارگردانی با خوب بد جلف 2 یا ارتش سری به سینماهای می آید. ارتش سری عنوان جدیدترین ساخته پیمان قاسم خانی به تهیه کنندگی محسن چگینی است که در تهران کلید خورد.ارتش سری

ارتش سری

ارتش سری پیمان قاسم خانی با حضور چهره هایی از دنیای کمدی فصل دوم فیلم خوب بد جلف است که به زودی به سینماها می آید.

بازی ریحانه پارسا در فیلم ارتش سری

ریحانه پارسا بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر بازی در ارتش سری به روز کرد و درباره این ساخته پیمان قاسم خانی نوشت.

بازیگران ارتش سری



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: سام درخشانی ، پژمان جمشیدی و ریحانه پارسا در ارتش سری ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 3 تير 1398
.

دهمین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته 27 خردادماه 98 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که دهمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید بود با حضور چهار شرکت کننده و تجربه شبی پرهیجان و متفاوت همراه بود.برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید

برنامه شب گذشته عصر جدید یکی از پرهیجان ترین و پرخطرترین برنامه ها بود که عنوان منفی 14 هم برای بخشی از آن در نظر گفته شد.

شب پرخطر عصر جدید که تماشای آن برای همه مناسب نبود

طبق روال هر شب برنامه عصر جدید دهمین قسمت از مرحله دوم این برنامه هم با حضور چهار شرکت کننده و اجراهایی متفاوت روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

برنامه عصر جدید

گروه پایتخت و اجرایی حیرت انگیز در برنامه عصر جدید

گروه پایتخت نخستین اجرا در برنامه شب گذشته عصر جدید را که نمایشی با عنوان هوش مصنوعی بود،روی صحنه آورد که با حیرت داوران روبرو شد و 4 رای مثبت برایشان به ارمغان آورد.

برنامه عصر جدید

اجرای دو نابغه ریاضی در برنامه عصر جدید

دومین اجرای برنامه دهم از مرحله دوم عصر جدید متعلق به گروه نواندیشان با اجرای سما برهانی و پرهام بنی اسدی بود که توانایی اعجاب آور ذهنشان را در علم ریاضی به رخ کشیدند و اجرایی حیرت انگیز را به نمایش گذاشتند و با چهار رای مثبت راهی مرحله فینال شدند.

برنامه عصر جدید

سیدعلی زرگر کمدین برنامه عصر جدید

سیدعلی زرگر سومین شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بود که استندآپ کمدی با عنوان خرید کردن آقایان و خانم ها روی صحنه اجرا کرد و باب شوخی با داوران عصر جدید را باز کرد و همین مساله سبب شد تا احسان علیخانی قسمتی از مجموعه ناخنک که به شوخی با داوران و برنامه عصر جدید پرداخته بود را پخش کند. این اجرا مورد توجه داوران عصر جدید قرار گرفت و با چهار رای مثبت از سوی آنها مواجه شد.

برنامه عصر جدید

اجرای پرخطر حامد کارگر در برنامه عصر جدید

آخرین اجرا از برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به حامد کارگر پسر بدلکاری بود که شبی پرهیجان و پرخطر را در این برنامه رقم زد و با انجام یک حرکت پر ریسک که به خوبی از عهده انجام آن برآمد آخرین شرکت کننده دهمین قسمت از برنامه مرحله دوم عصر جدید بود اما این اجرای پرچالش نتوانست نظر رویا نونهالی و دکتر حسینی را جلب کند و با رای منفی آنها روبرو شد.

برنامه عصر جدید

راه یافتگان به فینال برنامه شب گذشته عصر جدید

در بخش پایانی برنامه از میان چهار شرکت کننده حاضر در مرحله نهایی گروه نواندیشان و پایتخت به مرحله انتخاب مردمی صعود کردند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: بازگشت آزاده نامداری به تلویزیون با برنامه آبان ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 13 آبان 1395
.

انتقاد صریح خسرو معتضد از جنیفر لوپز در یک نامه

خسرو معتضد

خسرو معتضد رفتار جنیفر لوپز را مورد انتقاد قرار داد

منتشره بانو لوپز! ما خودمان که ماهواره نداریم اما چندی پیش در خانه یکی از اقوام ناخودآگاه چشمم به قسمت هایی از کنسرت مشترکان با خواننده‎ ای موسوم به «پیت بال» افتاد که با دیدن آن براستی به حال شما و هنر خوانندگی زار زار گریستم! آدم این روزها حتی روی pmc هم باید قفل کودک بگذارد! خانم لوپز! خجالت نکشیدید وقتی با آن لباس که چه عرض کنم؛ با آن پشه بندِ زننده ای که دور خودتان بسته بودید در کنار این کچلِ معلوم الحال که سعی دارد به زور ادای بازیگران پیشکسوتی مثل جمشید هاشم پور را دربیاورد، اینگونه بالا و پایین پریدید؟ که ای کاش فقط بالا و پایین پریده بودید! ایجاد آن همه الکتریسیته ی مالشی و نمایش دست و پای غیراستخوانی تان برای چه بود؟
اگر برنامه های تاریخی مرا دیده بودید میدانستید «ژوزفین بوهارنه» که درسال 1796همسر ناپلئون بناپارت و ملکه فرانسه بود هم صدای خوبی داشت. او پس از لشگرکشی ناپلئون به مصر در غیاب همسرش با یکی از نوادگان خاندان پهلوی که برای لهو و لعب و به تاراج بردن ثروت ایران زمین به فرانسه سفر کرده بود، کنسرت مشترکی برپا کرد و همین کار او باعث شد تا ناپلئون وی را در سال 1809 طلاق بدهد و با «ماری لوئیز» (دوشس پارما) ازدواج کند. این مثال تاریخی را زدم که بگویم این حرکات شنیع شما آخر و عاقبت ندارد. البته آنطور که شنیده ام شما اگرچه به ظاهرتان می خورد متولد 69 هجری باشید اما متولد 69 میلادی هستید و با وجود 47 سال سن هنوز ازدواج نکرده اید. بنده به شما توصیه می کنم بجای برگزاری کنسرت و قراردادهای عجیب و غریب با شرکت های بیمه(!)، هرچه زودتر در کلاس های «شکوه همسرداری» شرکت کنید و به فکر ازدواج و تشکیل خانواده باشید. چهارسال دیگر هم از ریخت و قیافه می افتی و هم اجاقت کور شده ودیگر بچه ات نمی شود و باید تا آخر عمر تنها بمانی!
اگر خیلی هم اصرار به ادامه حرفه خوانندگی داری حداقل برای خودت الگویی مناسب پیدا کن. نگاه به امثال «لیدی گاگا» و «کتی پری» و «مدونا» نکن که به قول سرهنگ علیفر «نمادهای بی بندو باری» در صحنه کنسرت هستند و پوشش شان آدم را یاد داستان لباس جدید پادشاه می اندازد. در تاریخ معاصر کمی تحقیق کن قطعا گزینه های بهتری را می توانی سرلوحه کارت قرار بدهی. کسانیکه در طول دوران خوانندگی همواره خوش پوش و البته سروسنگین ظاهر شده اند. شما در اینترنت شوی تصویری «یه امشب شب عشقه! همین امشبو داریم» را نگاه کن، آهنگ اینقدر شش وهشت و قِر دار اما خواننده کمترین تکان را به خودش می دهد و نهایتا یک بشکن می زند. یا اگر تلگرام داری به آی دی من یک پیام بده، کلیپی به اسم «اینم سحر دختر من» از کنسرت یکی از خواننده های قدیمی را برایت میفرستم تا هم عشق به فرزند و خانواده را درک کنی و هم بفهمی که می شود بدون لباس های قلیل الپارچه نیز کنسرت برگزار کرد. این کلیپ را نگاه کن تا ببینی که حتی یک دختر جوان هم می تواند علاوه بر ظاهری آقاوار؛ حرکاتی داش مشتی طور و باباکرمانه داشته باشد، حالا تو که سنِ اسبِ زورو را داری! بهرحال امیدوارم که صحبت های دلسوزانه و بی بغض و کینه مرا جامه عمل بپوشانید. می دانم که چنین تغییراتی برایتان سخت خواهد بود اما با کمی تلاش همه چیز شدنی است. من شنیدم شما با وجود تمام ضعف هایتان اما در مقوله پشت کار حرفهای خیلی زیادی برای عرضه دارید!

نامه سرگشاده خسرو معتضد به جنیفر لوپز!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نامه سرگشاده خسرو معتضد به جنیفر لوپز! ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 13 آبان 1395
.

صفحه قبل صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی